All in One 19
kr 19.00
30 Dage
5 GB Data
5 Timer tale National, EEA, USA, Canada, Australia & New Zealand
Fri Indlandske texts
2 Timer tale international at ringe til 50 lande
Fri Lyca til Lyca opkald
Fri Lyca til Lyca SMS
EU Roaming
Datadeling
- 5 Timer tale National, EEA, USA, Canada, Australia & New Zealand
- 2 Timer tale international at ringe til 50 lande
Inkluder fastnet og mobile
Inklusive fastnet
-
Bangladesh
-
Brasilien
-
Bulgarien
-
Chile
-
Colombia
-
Færøerne
-
Guadeloupe
-
Hong-kong
-
Indien
-
Indonesien
-
Israel
-
Japan
-
Liechtenstein
-
Macau
-
Malaysia
-
Mexico
-
Mongoliet
-
Pakistan
-
Peru
-
Puerto Rico
-
Philipines Smart
-
Sydkorea
-
Singapore
-
Thailand
-
Venezuela
-
Vietnam
-
Slovakiet
-
Tyrkiet
-
Andorra
-
Argentina
Fra 21/09/2017 kan alle kunder, der køber en af vores nationale og databundter, muligvis bruge deres bundttillæg, mens de roamer i EU/EØS-landene. Kunderne underrettes om, at der anvendes et maksimalt forbrugsloft for data under roaming i EU/EØS. EU/EØS-roamingtjenester er aktiveret for kunder, der rejser på ferie eller korte rejser, og bemærk, at SIM-kortet først skal anvendes (aktiveres) i hjemlandet for at kunne drage fordel af denne kampagne.
Denne pakke indeholder et dataroaming-tilskud fra EU/EØS-landene på 2.3 GB og med virkning fra 01-01-2023.
Note : I henhold til EU-lovgivningen, skal Lycamobile også tillade det nationale tillægge til EU / EØS lande under roaming. Kunden kan anvende den nationale og internationale tillæg til EU / EA landene i EU / EEA roaming. Andre end EU / EØS opkald / SMS vil blive opkrævet som standard PAYG, selv om taletidspakken er omfattet af de internationale min (F.eks: opkald til Indien vil blive opkrævet som PAYG).
Datadeling: Netdeling er tilladt på Lycamobile netværk for alle taletidspakker, og der er ingen begrænsninger for mængden af data, der kan deles i Danmark. Vær opmærksom på, at netdeling ikke understøttes, når kunderne er i roaming.
Tilbuddet gælder fra 01/01/2020
1. Datakontakten, som Lyca bruger, indfanger slutkundens dataanvendelse og gemmer dette i opkaldsdetaljeposten (Call detail record -CDR). Alle data er krypteret, og de dekrypterede data i CDR’erne er kun tilgængelige for Lyca IS-team til rapportering og afstemning. Ingen andre interne og eksterne parter har adgang til at se disse oplysninger.
2. Lyca anvender ingen begrænsninger for nogen kunder eller forskellige parametre for servicekvalitet baseret på abonnementstype som bundt og PAYG. Alle applikationer, som kunderne får adgang til, opretholder samme servicekvalitet gennem Lycas datanetværk efter ikke-diskriminationsklausuler. Den oplevede hastighed kan variere for slutkunden, dette skyldes en række forskellige faktorer, som f.eks. Den mobile enheds evne til at understøtte data med høj hastighed, antallet af brugere, der forsøger at etablere forbindelser ad gangen på et samme cellesite vs dets kapacitet ved MNO-ende , den samlede dækningsstyrke og tekniske forstyrrelser på grund af planlagte og ikke-planlagte arbejder udført af Lyca, MNO og sammenkoblingspartnere.
3. Lyca differentierer ikke kvaliteten af tjenesterne baseret på kundernes toldplan. Alle kunder får samme serviceniveau, uanset om de har en PAYG eller en pakke / plan. De eneste begrænsninger, der kan være, skyldes geografisk placering af vores kunder som følge af potentielle netværksbegrænsninger fra værtsnetværket.
Eksisterende kunder: Ring *139*445019# og følg instruktionerne på skærmen eller teksten 445019 Til 3535